fredag 6 november 2009

då var helgen här...

hej fredag....

tyvärr blir de ingen fredagsmys.... för jobbet väntar på mig i kväll...
är tacksam iaf att jag är ledig imorgon... men sen på söndag blir
de spårkurs typ hela dan...
Så hur som helst blir denna helg otroligt lugn....

Igår gjorde jag om torsdagen till min egna lilla fredag.....
Jag stack iväg och hyrde 2 filmer, och bara låg i soffan hela kvällen och gjorde inte
mer än vad som behövdes..... :P
så igår blev de att Äntligen titta på "benjamin buttom" .... Måste säga att den är lite
överreklamerad...... den var bra.... brad pitt var ju med så :P hehehehhe...
men inte så bra som jag trodde att den skulle vara....

Och sen när jag insåg att den filmen var typ 3 timmar lång så tyckte jag att den räckte att se...
Så jag sparade den andra filmen till idag.... och jah såg precis färdigt den....
det blev "Seven pounds" med Will Smith.... trodde att de var en helt annan film......
Så jag blev lite besviken att jag hade tagit fel... men den var faktiskt också helt okej....
det var en sån där film som man fick veta alllt i slutet... man förstod som inte riktigt filmen
förrän de var 10 minuter kvar av den... men men.....

Nu ska jag iaf dra mig mot brukshunds klubben, så jag får min vovve tränad litegrann.... :)
Ha en trevlig Fredag :D

Inga kommentarer: