onsdag 25 november 2009

önskelista....

Här har vi lite av de jag önskar mig till jul...
har egentligen ännu mer grejjer, men orkar inte ladda upp alla i bildfom :)
och ännu mer saker som jag vet att jag Ändå inte kommer få så.. :P hahaha
typ en ny bil.... Men nu vet ni de iaf... om ni är sugen på att köpa mig en ny bil så får ni :D
här har vi viktmanschetter till handleder o fotlederna när man
behöver lite extra vikt.. typ.. när man är ute o går el tränar pilates..

samma här... viktbollar till t.ex. pilates träning

sen liiite roligare saker... en gryyyymt snygg väska från Ed hardy...
VILL HA!!


Hoodien är också från Ed Hardy.. föll för färgen..



Ed Hardy bikini



och här har vi klockan från cocoo.se som jag vill ha!

Hittde ett snyggt armband på cocoo.se också :)

Sen nu när jag snart ska flytta in i min nya lägenhet
Så är jag ju som sugen att köpa/få lite nya möbler..
och så hittade jag denna snygga men rätt enkla soffan från Chilli...

en tv är också behövligt att ha..



Och en ny Kamera!! det är nästa ett måste...
min gamla kamera har gjort sitt tror jag.... med tanke på
hur mkt kort jag tar så slits de ut rätt fort :P
Och så hittade jag denna... både liten, söt och ska vara rätt bra zoom på den :)




Sen är ju lista som sagt längre..
men men.... i jul kommer jag nog bara vara
nöjd med att komma upp till boden, ha med mig
min hund och få träffa mina vänner...
och få Mammas Julmat!! den har jag saknat! :D
jaja... Nu blir de att ladda ett tag till innan jobbat...
Tjingeling så länge :D

Inga kommentarer: