fredag 27 november 2009

fredagen...

Åhh vilken lugn och behaglig fredag jag har haft...
Vaknade vid 12.30 tiden och kände mig faktiskt pigg, fast jag hade jobbat...
Så upp och hoppa och käka lite "frukost" och dricka kaffe....

Sen var de ju så att jag hade lite äreenden att göra idag..
så direkt när frukosten var uppäten så var de bara att göra sig männsklig...
Först var de ju de då att jag var tvungen att sticka till systemet...
Min lilla uppladdning av cider o dylikt var tomt.... :P
Så fort iväg och inhandla lite nya grejjer... Visst, har vodka av alla de slag,

men de sparar jag till andra tillfällen :)

sen skulle jag ju förbi hos M, och lämna lite pengar, för jag köpte
nämligen lite ljus på ljuspartyt som hon hade igår..
så jag stack dit, förde över pengarna, drack lite kaffe och tjöööta..
och så var jag ju en Kattklappare... en Personlig kattklappare :)
och han njööööt :)

När jag väl kom på de att jag skulle förbi hos A också och lämna av ett silverschampoo
som jag har haft ståendes hemma hur länge som helst...
och de var ju som sagt ett tag sen jag hade blont hår...
När jag for från M så var kl 17... och då skulle jag BARA lämna

av schampoot, sen skulle jag äta... för redan då var jag SKIT hungrig....
Men så blev de ju inte...


jag hittade mig ju en tomteluva... och var bara tvungen att testa den :D

Och sen blev de ju lite kaffe där också...
Och A o A hade roat sig dagen innan med att


göra små marsipansnoppat... doppade i chocklad...



De var otroligt goda... men de är ju en sak som bara de
skulle komma på att göra ;) hahahaha....
Men efter fikat hos A så blev de att svänga förbi hos M...IGEN...
För att A skulle hämta en bil hos dem.....
Och då blev de ju självklart en koppkaffe TILL....
Och så hade jag fortfarande INTE ätit... Så vid detta laget

gick min kropp endast på kaffe och marsipan snoppar :P

Men efter detta for jah äntligen hem.... då var kl strax efter 21..
Då stod de MAT i pannan på mig :)



Nu är jag mätt o belåten, och tittar på "Sleepers"
Och snart väntar sängen...
sååå.... Tjingeling :)


Inga kommentarer: