måndag 30 november 2009

ny hårfärg...

Har funderat nu ett tag på att göra om mitt hår... visst nu har de blivit lite ljusare..
men är ändå sugen på att göra om de mer...
Men jag vet ikke hur jag ska göra....



här har vi några av alla färger jag HAR haft...










Jag hittade inga bilder på när jag var rödhårig, eller när jag var riktigt platinablond...
det var lääänge sen jag var röd, så de kan jag nog tänka mig göra...
Men Helt jävla platinablond blir nog inte av...


På den blonda bilden här ovanför var för typ 3 ½ år sen... eller... sommaren innan jag

flyttade ner till gbg... och där var de slingat... de kan jag också tänka mig göra..


Har ju haft Svart nu i nästan 1 års tid.... lite less.. men jag trivs ändå väldigt bra
i svart hår... och så hittade jag bilden med svart hår och den mörkröda slingan in....
De tyckte jag om...men jag kommer ihåg att de var rätt jobbigt att hållla
färgen på de röda... den blev blaskig väldigt fort.. men de var snyggt ändå...


Jaja... kom med åskiter vad ni tycker... för just nu vet jag faktiskt inte...?!

Inga kommentarer: