söndag 29 november 2009

nattens bravader..

Åhh herregud vad behövligt de var för mig att ha en sån
här natt...

Kvällen började vid19 tiden hemma hos A, som fortfarande låg i sängen
när jag klev innanför dörren.. hahaha... som vanligt? :P
Sen satt vi och väntade på A o M som kom typ vid 21 tiden...
Och fram tills dess satt vi bara och tjötade och drack :)

Här har vi token som t.o.m. kan få mc-gubbar att skaka i brallorna... HAHHA.
om inte för våran dans så gjorde vi dem livrädda med våran SÅNG!! hahaha


Efter lite tjötande hos började vi röra oss mot
hisingen... eller björlanda/torslanda... till ett ställe som
heter Woodcock... Huset vi var i är tydligen med i den nya Johan falk filmen..
Så nu tror jag att jag måste se den :P hmmm..

M o T :D

Jag hade iaf väldigt trevligt i natt, det var bra med folk, och alla
var verkligen jätte trevliga :)
Så mkt dans och vrööölande blev de... tror nästan vi överöstade
Live bandet ibland... illa illa :P men roligt hade vi som sagt :)

Sen på vägen hem började efterfeseten..... Tyckte lite synd om T
Som var tvungen att lyssna på oss fyllekärringar som sjöng julsånger
för kung och fosterland ;P
men men... kom iaf hem vid 03-03,30 tiden...
och då var de sängen som gällde... fan vad trött jag var.....

Och idag har jag sovit sååå jälla skönt... tror kl var vid 14 tiden när jag vaknade...
Och dåå kändes de av att man hade dansat typ hela natten..
har fan träningsvärk i hela kroppen... hehehe...
Jaja... nöjd med natten iaf :)

Inga kommentarer: