tisdag 31 mars 2009

värsta veckan på länge.

usch, vilken vecka jag har haft...
om man räknar tisdag till tisdag...

det har fan BARA hänt jävla skit saker....
och de är klart att de ska pressas in på så kort tid som möjligt...
Men idag var nog ändå den värsta... eller.. iaf top 2....

Jag... och min vänner.... är helt hjälplösa.. Den värsta känslan som finns...
vi kan inte göra nå... utan bara vänta och se hur de slutar...
och de är de värsta... jag vill kunna kontrollera slutet... Jag vill veta hur allt går..
jag vill veta att jag får se de underbara leendet igen...
vad ska vi göra utan de ?!

Jag känner att de kommer gråtattacker av och till hela tiden..
och jag kan inte kontrollera de.. de bara kommer...
och jag hatar de...
för när jag väl kommer in i de hela, så tänker jag ju självklart
på veckan som gått.. och då får jag ju fan inte slut på de...
Fyfan säger jag bara...

Inga kommentarer: