måndag 23 mars 2009

3 dagar senare..

Nu är helgen förbi, och jag har inte gjort mkt...
utanför min utbildning då..

jag har gått upp tidigt nu 3 dagar i rad, och de har Näääästan tagit kol på mig.. :P
hehehe..

Nää men de har varit väldigt bra dagar på skolan.. lärt mig Otroligt mkt
om de alla raser som finns... de vill säga ca 450 st :P
Näää kanske inte ALLA, men vi har läst och pratat om väldigt många raser.. :)
Och nu förstår man verkligen att man MÅSTE ta reda på vad man ska ha sin hund till
INNAN man köper en...
för vissa kräver OTROLIGT mkt... som en stövare... den köper man inte om
man inte ska jaga, för annars kommer man inte klara av den...
Synd att inte alla förstår hur stor betydelse de har..

jaja... kul har de varit iaf :)

Men i morgon går de tillbaka till de normala...
Då blir de att sova länge och bara ta de lugnt under dagen.. sen blir de jobb hela veckan :P
Nää.. nu ska jag försöka göra nå nödvändigt...

ha de bra

Inga kommentarer: