tisdag 3 mars 2009

Gårdagen.

gårdagen var en mkt bra dag.. :)
Som jag skrev i tidigare inlägg så är ju våran lilla steg tävling i gång..
Så de var ju bara att sätta i gång :)
så jag stack i väg till lerum och tränade lite med lexie, och sen blev de en Ordentlige stogspromenad... i allt snöande :)
Men de var jätte mysigt.. Bara jag och lexie... Och den massa snö =)
eller nu tog jag väl i... men för att vara i Gbg, så var de mkt snö :)









Sen efter den underbara promenaden och de steg jag behövde för att känna mig nöjd för dagen
så blev de att sticka förbi hos Linda och säga hej.. och självklart ta en kopp kaffe.. :)
Sen blev de hem och ta mig lite mat :) Och medans man satt hemma fick jag ett trevligt sms, där de stod om jag ville komma och spela lite kort och dricka drinkar...
Och visst ville jag de... eller.. bara spela kort iaf.. inga drinkar för mig på en måndag, när jag ska på utbildning tisdag morgon :/ Går inte riktigt ihop... men iaf :)
Så då blev de att sticka tillbaka till L.. och där satt vi.. Jag, L, K och J :)
Alltid lika trevligt.. och efter ett par glas började de flumma sig, och undrade vem som var
starkas... L eller J ? hmmm..



Jag hejjade ju självfallet på L, men min önskan kom inte sann ;P
men roliga är dom, och de är väl därför jag tycker om de så himla mkt..
blev iaf kvar där till lite över 00... och nu är kl 01, och jag BÖR sova...
men jag är inte trött... men jag får la försöka iaf...

Ha en fortsatt trevlig dag :)

Inga kommentarer: