fredag 20 mars 2009

lugn dag..

idag känner jag mig helt borta..

Så i dag blir de ingen Jätte promenad, eller inte i allmännhet
någonting jätte jobbigt..

men en liten promenad har jag hunnit med.. och så har
jag varit och solat..De var jätte skönt..
jag halvsomnade medans jag hade på högsta volymen på radion.. :)

sen nu efter jag har duschat så blir de att renskriva en massa saker,
och så ska jag försöka ta mig tid att städa litegrann..
men pluggandet i första hand..

Jag ska ju på instruktörutbildning HELA helgen...
så lördag,söndag Och Måndag !
Så jag har inte så mkt inplanerat utöver detta..
Förutom
att jag ska till P imorgon och ha liiiiiite roligt iaf.. :)
blir nog inte allt för vilt, fast jag gärna skulle ha velat de..
men men.. man får inte alltid som man vill :P

jaja.. nu väntar Duschen på mig..
Puss o kram ;)

Inga kommentarer: