tisdag 10 mars 2009

Jag kom mig hem..

imorse när jag slutade jobba, så var jag så Jävla trött så jag höll på att somna
stående, så mina underbara arbetskamrater var lite oroliga för mig för att jag skulle
ta mig hem helskinnad :)

jag är hemma, och jag är helt oskadd :)

Så ni har ingenting att oroa er över :)

Annars...
så fort jag är färdig så ska jag sticka till Sophie, och sticka till mekanikern med henne,
så hon kommer därifrån :)

och så måste jag bara säga Grattis till min underbara M, som fyller 22 i dag =)

ha en underbar dag =)

1 kommentar:

Elin sa...

Haha, du såg något trött ut idag när du gick hem ja! Så det kändes allt lite oroligt då vi sa hejdå till dig! Jag sov i alla fall som en klubbad säl till klockan 14 idag då jag blev väckt av min beställda telefonväckning! Hoppas vår helg på jobbet blir lugnare än det va inatt!