fredag 13 mars 2009

nöjd och glad

efter gårdagens pravader så fick jag mig iaf några timmars sömn..
Och gick upp 07.30 i morse... inte riktigt min starka tid på dagen :P

men in i duschen och försöka göra mig männsklig fick jag ta och göra,
sen blev de att sticka till frisören...
Guuuud så underbar de var... älskar när folk är och pillar i mitt hår.. :)
och hon var jätte trevlig :)

och hon fick locka mitt hår... de är inte ofta jag tillåter någon göra de...
Men de blev väl bra... tycker inte om mitt hår, förutom när de är platt..
*plattången är min bästa vän*

Men som sagt, när hon fixade och donade blev de riktigt bra :)

Linda o Miss sophie klippte sig också.. Dom blev jätte fina :)
så alltihop blev en liten tripp :) till ett litet klipp... haha.. nu var jag rolig :P

Nää nu ska jag ta en powenap så man orkar vara vaken i natt...
ha de bra =)

Inga kommentarer: