måndag 2 mars 2009

Tävlingsinstinkten är TILLBAKA!

Måndag är här just nu och våran lilla tävling på jobbet
har dragit i gång!
Vi här nämligen en Stegträvling så de gäller att komma
upp i ett visst antal steg/dag, för att vara med om att vinna lite priser.
Vi Ville ju första utmana dagpersonalen,
men de vågade inte ta upp utmaningen mot oss
tävlingstokiga nattugglor ;)

Känns så jävla klockrent när man har en som träning till att springa Gbg varvet,
och en massa andra som bara i allmännhet är tränings beroende:)
Fyfan, men eftersom dagen drog sig ur, så tävlar vi mot typ resten av sverige :P
The Game is ON!!

Ni vanliga människor som känns mig personligen
vet hur jag är när de kommer till tävlingar, jag kan bli riktigt elak..
Iaf om man inte gör de man ska! ;)
Har väl tagit med några kompisar till gymmet, och efter de ville de
av någon konstig anledning inte följa med JUST mig längre..
Måste bara säga.. Förlåt till er.. inte ritkigt meninge..
vill bara ert bästa :P hehehe..

jaja.. dag är iaf planerad efter att jag ska ut och gå och
träna med min hund.. (för då går man samtdigt)
Tävlingen håller iaf på till slutet av månaden..
så jag har tid på mig "peppa" mina underbara lagkamrater att gå ut och gå :)

Have a nice day :)


Inga kommentarer: