torsdag 19 mars 2009

nu är jag tillbaka på mitt underbara arbete :)

kvällen har varit lugnt än så länge, men jag hoppas att de kan hända iaf liiiiiite
mer under nattens gång...
och nu har vi suttit och diskuterat alla dessa nya regler vi måste följainom SU...
jävla skit säger jag bara... fyfan, man är inte mkt värdai deras ögon...
Vi har fått papper på hur vårat "ersättnings system" har ändrats..
nu får vi inte ens övertid när vi hoppar in och jobbar extra..
Fyfan säger jag bara...

Så dröm vidare att jag ska jobba nå extra om jag inte får betalt för de..
Grrr..
men men... vi får väl se hur länge detta håller i sig, förrän de inser att Ingen kommer att hoppa in och jobba när de behövs...
Korkade människor som har bestämt detta... ^
oj oj oj... jaja..
nu ska jag gå och surra av mig lite mer.. :P

Inga kommentarer: