tisdag 10 mars 2009

Trött med Trevlig..

dagen börjar närma sig sitt slut... ÄNTLIGEN :P

var ju som sagt skit trött efter nattens arbete..

Men efter jag hade gått upp och gjort mig i ordning så stack jag i väg
till sophie.Så stack vi och lämnade hennes bil på verkstad..
och sen blev de en sväng till backa plan... Så S hitta sig lite jeans..
jag följde mest bara med som en Sovande Zombi.
men de gick ändå :)
Sen när vi kom tillbaka till Landvetter,
så blev de pizza :) Mmmm...
Behövligt :)

och självklart efter de blev de ju nästan matkoma
så då blev de att ligga på soffan och fläka ut sig ett tag
och titta på "the 70´s show"
Innan man tillsist kunde stiga upp och fara hemmåt..

Och sen jag har kommit hem har jag mest bara tagit de lugnt..
och hade snart tänkt att sova..
ligger här och verkligen kämpar för att hålla ögonen öppna :)

Inga kommentarer: