söndag 15 mars 2009

problem i norr?

hej alla glada..

En natt kvar av helgens arbetspass :P
natten var iaf jätte lugnt och de var skönt :)

annars...

inom en veckas tid tycker jag att jag har hört många nyheter hemmifrån boden..
eller från norr... :)
Vissa trevligare än andra..
Men de mindre trevligare nyheterna är inte alls roliga :(
och de är i sånna tillfällen jag känner att jag skulle ha velat bo kvar
där uppe... Man känner sig så himla hjälplös här nere...
de är ju så, man kan inte annat än att försöka prata med dom, så de bli lite bättre.
Men ja, hade som sagt gärna varit uppe just nu.. och bara tagit hand om mina
underbara vänner...

Jag saknar er jätte mycket, de hoppas jag ni vet !

men som sagt... kommer upp 15 april =) åhh vad jag ska utnyttja min tid där uppe :)
Känns som de var en Evighet sen jag var uppe sist.. Glömmer ju nästan hur folk ser ut :P

jaja.. nu ska jag försöka sova ett litet tag till.. vaknade lite för tidigt idag...

Älskar er norrlänningar ! Kommer alltid göra de ! =)

Inga kommentarer: