söndag 15 mars 2009

Pigg och glad..

Nu är kl 02. och jag känner mig som en helt annan människa än vad jag gjorde förra natten..

Jag är mkt piggare.. men de kanske kan bero på att jag sov till 17.00 idag..
och de var helt loooovely =)

Så igår hann jag inte göra så mkt...
Vaknade, ut med hunden en sväng, äta, fara till jobbet...
så de var inte direkt en händelserik dag..

Jag hoppas att denna dag kommer se likadan ut =)
Det skulle vara perfekt att få sova ut i dag också, så är man pigg och glad
till sista natten.. de är inte allt för ofta man är de.. Men i bland så :)

Annars... sitter och tittar på "American History X"
den går faktiskt så här mitt i natten.. de var ett tag sen jag såg den sist..
men jag tycker den är skit bra, vet inte riktigt varför, man jag gör de...
Tror de har någonting med att den är lite svart/vit, och att den handlar om de den handlar om :P
För jag tänkte på de... jag Älskar Schindler´s List... och den
har ju också svart/vit, och handlar om Nacizterna..
Men i slutändan så vänder de, och de är väl lite de där
"Slutet gott, Allting gott"

jaja.. nu ska jag se f'ärdigt på filmen.. sen blir de att läsa lite :)

Puss o kram på de =)

Inga kommentarer: