lördag 28 mars 2009

1000 miles..

I can walk a 1000 miles to be with you...

eller rättare sagt.. för att fara hem till boden...
känner att jag vill upp NU! men men... bara 2 veckor kvar nu... =)
ska bli så underbart att komma "hem" igen.. och pussa o krama alla mina
vänner, som jag saknar sååååå oerhört mkt...

vi har mkt att prata upp nu när jag komma upp igen....
Och ut ska vi!! då blir de shotrace för hela slanten !
Hehehe :)

och självklart längtar man ju efter att bli bortskämnd av mina päron..
det är Nästan de bästa av allt, att få mat serverad och bara helt enkelt bli Jätte bortskämd :)

Sen har jag funderat på att inom snar framtid både sticka till malmö och sthlm..
var länge sen jag var på båda ställena.. :)
och hälsa på M och M :P

jajaja.. nu ska jag gå och göra någon nytta..
puss o kram ;)

Inga kommentarer: