söndag 8 mars 2009

det har dansats för fullt..

i min pannlob :P
Översättning = Jag har varit rätt bakis i dag och haft en ordentlig huvudvärk.. :P

Jag brukar inte bli bakis, men när man blandar allt från öl till sprit
så blir de ingen bra kombination för mitt huvud.. :P

Men kul som fan hade jag... skrattade hela kvällen i går... Men de blir lätt så
när man är med Sophie :) Hon är ju heeeelt tokig... eller.. hon är som jag,
och de beskriver ju henne rätt bra.. :)

Så i dag har de bara varit lugnt, tog mig en sväng förbi S, så jag fick se att hon levde..
och de gjorde hon, sen tog vi en promenad i SKIT vädret, men de var nog någonting vi behövde :) Efter de blev de att sätta på en film och dricka en massa kaffe :)
Jag halv somnade där ett tag, men de var såååååååå skönt :)
Sen blev de att surra lite till, och sen blev de hem och bara ta de lugnt.. :)

Så i stort sätt jag har suttit i någon soffa under hela dagen... i de stora hela :P
Och snart känner jag att de är sängdax... hade tänkt att sova länge i morgon...
Ska ju jobba så.. :P
Ha en underbar kväll =)

Inga kommentarer: