söndag 22 mars 2009

15 kaffekoppar senare..

Idag har de varit slitsamt att vara vaken..

Men jag tog mig upp i tid i morse, jag hann t.o.m. äta frukost :P
Men Hann inte med morgonkaffet... Hemmma...

Direkt när jag kom till högsbohöjd så blev de att svepa 2 Stooooora koppar
inom 5 minuter :)

Och då började jag väl vakna lite mer till liv :)
Sen var de bara att dra igång med att vara koncertrerad, lyssna och Skriva..
Idag har de varit mkt snack om jakt,terrier,pincher och kamphundar..

det var tur att kamphundarna var på slutet, för de är de jag är intresserade av,
eller.. ja.. jag tycker de är jätte synd att de är så missförstådda,
det är helt underbara hundar.

Det är Ägarna det är fel på! INTE HUNDEN!
En dålig ägare kan få en labbe aggresiv!!

Men de var iaf väldigt intressant, så jag höll mig vaken in i de sista..

-------------------------------------------------------------
några bilder från natten..




mys och en massa tjat.



M o L.. L är alltid lite söt ;)

Petra blev lite danssugen :D

Men heeeeej.. de är ju jag :P


Lördags mys med Lindis.. Love you honey..

Inga kommentarer: