söndag 22 mars 2009

torrt, men roligt ;)

hej alla nattugglor ;)

nu är kl 01, och jag Borde ha sovit för länge sen, men så är de inte. :P
Kom precis hem från en Torr kväll hemma hos Petra..
eller.. alla var blöta utom lilla jag... för jag ska upp om 6 timmar.. :/
Så de kändes väl sådär roligt... men men..

När vi kom dit var de lunga puckar, alla satt och tjötade som höner i en hönsgård..
Men sen hände de någonting... vet ej vad... men någonting hände iaf...
och alla drog fram sina ess ur rockärmen...

Fyfan vad roligt jag har haft, fast jag har varit spiknykter..
folk blev nästan HÄPNA att jag var just... Nykter...
tänka sig att jag kan vara så rolig fast jag inte har alkohol i kroppen..
+ i kanten för mig ;)

jaja.. som sagt.. roligt.. synd bara att kvällen blev kortvarig..
så nu ska jag faktiskt dra mig mot sängen..
och håll tummarna att jag kommer Upp i morgon..
sov gott

(Bilder kommer i morgon)

1 kommentar:

Anna sa...

Klart att du är rolig!! :D