onsdag 11 mars 2009

Gött väder.

Sitter och tittar ut genom fönstret och ser att de är soligt och skönt ute :)
termometern säger att de är 3.4 grader ute :) Gött :)

Så idag blir nog rekord dagen, när de gäller att slå mina egna steg... :)
*ni vet... stegträvlingen*
Och i dah känns de verkligen som att jag ska slå mitt eget Gamla rekord :)

de kommer uppdateringar efter dagens slut :)

annars ska jag försöka plugga idag så jag känner att jag har gjort någonting bra idag :)
Jag har ju planerat att försöka göra allla mina läxor jag har kvar, Tills INNAN jag far
upp till Boden, så behöver jag inte sitta med dom där uppe...
För då känns de inte riktigt som en semester.. eller ?

Sen i kväll ska jag faktiskt fara till brukshundsklubben också..
har lydnads träning :)

jaja.. ska göra mig i ordning nu =)

Inga kommentarer: