onsdag 11 mars 2009

Nära skjuter ingen hare..

FAN..

jag slog inte mitt egna rekord idag... är 2000 steg bakom...
och jag känner att de orkar jag inte ta igen just nu...

14.000 steg är väl ändå inte fy skam eller ?
Men jag var verkligen sugen på att få 16.000 steg i dag..
Jaja.... jag får ta de någon annan dag... och får vara nöjd med de steg jag fick ihop..

Imorgon kanske de blir fint väder också.. och då finns ju chansen igen.. ;P

Annars... på fredag blir de frisören ! =) Fan vad gött..
jag har behövs klippa på skit länge..
mitt hår ser ut som en risbuske :P så de ska bli skönt..
Känner att jag behöver färga mitt hår snart igen... har inte en så jätte snygg utväxt :P
men men.. de kommer, de kommer... Det kostar att ligga på topp :P

jaja nu ska jag tillbaka och titta på Grey´s Anatomy :)

Inga kommentarer: