måndag 9 mars 2009

God morgon?

Go morgon allesammans.. :P

nää jag har inte sovit hela dagen :P
Men jag vaknade nyss från min lilla powernapp :)

idag har jag gjort lite nytta iaf :)
Imorse när jag blev väckt av min älskade Mamma, så började jag
plugga direkt efter jag hade fått i mig mitt kaffe =)
och där satt jag väl i 2 timmar kanske?
sen hörde S av sig, och var sugen på att ta en promenad, och de lät ju som en helt
fantastisk idé, så jag gjorde färdigt mina läxor, åt lite och sen stack jag ner :)
de blev inte en sån lång promenad, men de var ändå skönt att bara komma ut lite =)

men vi gick iaf upp till linda och surrade ett tag, och precis innan de började Ösregna
gick vi hem till Sophie igen.. så vi missade regnet.... PRECIS...
Sen blev de att vara kvar där ett tag., jag fick låna hennes dusch, för min Är inte "tillgänglig"
För tillfället :P

och sen när jag kom hem var de bara att lägga sig på soffan och försöka saffa sig lite mer energi, så man orkar fara på jobbet i natt... de känns tungt just nu... men de sa nog lösa sig.. :)

Inga kommentarer: