tisdag 2 augusti 2011

träning i värmen..

Imorse var jag inte alls sugen på att gå upp ur sängen...
Varmt och kvavt !
men de var bara upp o äta lite frulle,
Och sen bara sticka till gymmet, så att de blev av idag! :)
Och när man väl var framme var de ju bara att Köra!
Varmt som satan, men helt underbart..
Kände att jag behövde mig en genomkörare!!

Och efter jag hade drog jag till landvetter sjön,
Och mötte upp Petra, och 4 spralliga barn :)
Så ut i vattnet med dessa busungar, så petra fick lite egen tid
och helt galet var de...
Dom tyckte väl tydligen att jag skulle bada naken...Såå de var väldigt mycket dragande i mina badkläder..
Jälla sketungar! :P Så jag slängde dom i vattnet och sprang i väg.. :P
Men de tyckte tydligen att jag var en väldigt rolig person att bada med...

Men nu ska jag börja göra mig i ordning för en altankväll med goa vänner
Och lite Rom ;) hehehehe...

ha de bra ikväll..
Pussssa

Inga kommentarer: