torsdag 18 augusti 2011

träning o lite annat

Idag tog jag mig äntligen iväg o tränade.. var 1 vecka sen sist...
Får inte slappa för mkt på semestern :P

men annars har de varit rätt lungt...
Skönt att alltid ha ett fyllt kylskåp här hemma hos mor o far..
Synd docl att de inte bara är nyttiga saker :P
hahaha...
men de går ju att "beställa" med mamma vad man vill
att de ska finnas hemma :P
Fan inte dåligt de ;)

Som lite keso, vattenmelon, banan och toppat med lite kanel...gott gott :)

Lexie har de också bra på semestern... mycket bus, både med mig och med
andra hundar... hur bra som helst :) 



Sen har man ju självklart hunnit träffa mina vänner..
Och deras söta små barn :) 
 Skönt att få träffa mickis igen, och dricka lite kaffe och se
att hela familjen har de bra och att de har växt som tusan
sen förra året dessa små liv :)

Och idag sprang vi på robban o hans lilla charmtroll :)
så det blev ett stort fika gänga på opalen :)
jag, britta, robban, elin, göran och lilla tjejen :) mys mys


Annars har dagen varit rätt lugn, skulle luncha bara med britta..
men som sagt, det blev några till runt bordet...
vilket var trevligt...

snart blir de nog att sticka i gadda mig lite...
Det var alldeles för längesen..
och när man får de i försenad födelsedagspresent så
tackar man ju bara o tar emot ;) hehehehe...

hoppas ni andra har de bra där ute...
P.s. ihelgen kanske jag är lite okontaktbar.... DET ÄR HANDBOLL FÖR HELA SLANTEN!! ;)


Inga kommentarer: