söndag 21 augusti 2011

härliga helg..

vilken härlig helg jag har haft än så länge...
Träffat mina vänner, tittat på handboll, lyssnat på musik
och bara i allmännhet haft de jävligt bra....
Och väldigt nyktert... vilket jag faktiskt tyckt var skönt
den här helgen... men dock ovanligt för att vara jag, när jag
är uppe i boden :P

Igår stack iaf jag o Bea till Luleå för att lyssna på lite musik,
och käka middag med, Sandra, Dennis, Kristina o Petra
på Waldorf... väldigt trevligt :)

Sötaste bea :)

Bob hund spelade :)

Sen var en av scenerna nere vid vattnet, På stranden..
Hur mysigt som helst! :)

Och på den scenen spelade "Caotico"
som vi bara var tvungen att lyssna på, eftersom dennis kände
en i bandet.. och vi blev överraskade så bra dom var :)
Hur kul som helst :)


Nu ska jag börja göra mig i ordning, så bea får tillbaka sin bil.. hehe ;)

ha en underbar söndag :D

Inga kommentarer: