onsdag 31 augusti 2011

dålig uppdatering...

Vad har hänt sen kräfskivan??
Jaa du.. lite smått o gott ! :)


som vanligt pillar jag på med min sjukgymnastik..Måste erkänna att jag har fuskat med gymbesöken tyvärr...
Men men... det får jag ju helt enkelt ta igen när jag kommer hem...
Hur dumt de än är... suck....
annars har de mest varit att umgås med mina vänner faktiskt...
Idag har jag mest myst... Först blev jag bjuden på "brunch" av madde..
Men för mig blev de då frukost... ;P
Det blev iaf Fattigare riddare...Ojjj så onyttigt, men Ojjj så gott...
Var flera år sen jag åt de... så de var de värt ;)
Sen har de varit lite små ärenden på stan, annars bara tatt de lugnt...
Blir en tidig kväll ikväll.. men mys framför tv:n...

Idag har jag börjat längta hem till Göteborg igen!
1 vecka kvar! :)

Inga kommentarer: