onsdag 24 augusti 2011

idag kom solen...

Idag har de varit en rätt behaglig dag...
Började med att sticka på stan o fika med Fröken hedin,
och tjötade skit som vanligt :)

Sen blev de att köpa lite blommer o
bege sig mot kyrkogården
för att  "hälsa på"
eller hur man nu ska säga..

Jag hade så dåligt samvete förra året
när jag inte var förbi gravarna nå.
så det hinner säkert bli en till sväng dit ut
för att sitta o fundera
på den tiden jag hade med er..



det passade sig precis, att när jag klev ur bilen så kom
solen fram...

så jag satte mig och njöt och tittade ut över alla gravar
som var så fint i ordning gjorda med blommor
och ljus...

Dom jag la blommor på ligger tyvärr i graven alldeles för tidigt,
och jag tänker väldigt ofta på dom...
2 gooa o underbara killar....


Sen blev de att hälsa på hos robban o elin.. o busa lite med
deras dotter...
Innan de snabbt bar av till mickis för att säga hej..
och till sista hem till min tattoo galning sandra :)
För en sista natta kaffe :P hahhaa..

fullt ös.. så nu väntar sängen..
och imorgon väntar träning med fröken hedin :)
Dröm sött..

Inga kommentarer: