lördag 13 augusti 2011

veckan har gått snabbt..

Ojj vad veckan har gått snabbt...
Har hunnit göra litegranna iaf :)
Här om dagen var jag med L, och provlåg i
massa sängar på IKEA :)



Sen har de blivit träning, mys med kompisar, och jobb...
Och idag blir de packa de sista :)

Om 6 timmar går mitt tåg... som ska ta mig 140 mil upp i landet..
D.v.s. upp till Boden...
Har inte varit uppe nu på 1 år, så de ska bli väldigt roligt
och träffa min vänner :D
och får lite frisk luft i sig :D

jaja nu ska jag väl börja packa igen så att allt verkligen
är klart tills jag måste åka :)
Tjingeling ;D


1 kommentar:

Jonas sa...

Letade efter en berg o dal bild...Och hitta din blogg... Du verkar vara en kul person... Så jag kommer följa dig ! Hoppas du inte har nått emot det!? =)
Hoppas du får en bra resa upp... Trevlig helg.