tisdag 9 augusti 2011

skön prommis...

Igår kväll var jag heeeeelt död... blev mestadels ryggläge på soffan...
eller... ja då förutom storstädning, tvättning och ut med lexie :P hahaha...



Men idag var en ny dag och ny energi...
Tog mig en sväng till Mölnlycke och sa hej till linda :)
Och sen blev de ut med lexie på en 1 timmas promenad

Och jag tror lexie var mest nöjd över detta när hon sprang runt som
en galning och var helt överlycklig över att vara lös :)



Men sen var de skönt att komma hem o lägga sig ;) 

ibland är de väldigt skönt att ha en hund som lexie..
Som mer än gärna bara sover... och äter...
Och så är hon nöjd med de... :)
Ibland märkar man ju inte ens av henne... så man kan
tro att jag inte har någon hund :P

Och folk tror att rottisar är farliga... hahahahhaa :P
Dom har inte träffat Lexie :P HAHA ;)

2 kommentarer:

sara sa...

HAHA fan så störtskön bild på vovven på sista bilden. Jag är livrädd för rottisar. LIVRÄDD jag får andnöd om dom är i närheten av mig. men träffad een rottis som jag blev kär i Linnea wennbergs så jag snodde den & promenerade en mil om dagen. haha

Unknown sa...

du måste ju träffa min bäbis... finns ingenting snällare än henne :) mina vänner tillåter deras barn i hennes närhet..och mina vänner var också hundrädda innan dom fick träffa min 4-benta säl :)