fredag 5 augusti 2011

ta igen mig...

Idag när jag vaknade blev de av att telefonen ringde...
Då var de från min kära hyresvärd, som jag förra veckan lämnade ett medelande till
att ett kontakt uttag iväggen inte riktigt fungerade som de skulle..

Så de ville komma i morse och laga den....
Så de var bara upp och hoppa och få på sig lite kläder och slänga in alla mina kläder jag hade
på tork i hela lägenheten, in i garderoben...
Så de inte såg helt galet ut :P

Efter de var de bara att dra sig mot gymmet...
Tycker att de är rätt skönt att träna när de är så här varmt ute, för då är
alla normala människor på standen.... och jag får gymmet för migsjälv... och mina "ta i utta helvetes ljud" :P hahahaha...
blev armar och mage idag.... Hmm.... som ni vet nu så är de ju bara SÅÅÅÅÅÅÅÅ tråkigt
att träna överkroppen.... men de måste ju tydligen då också göras ;)

sen blev de stranden igen, med Petra o ett av hennes barn :)
Men då hade de hunnit bli lite mer molning, så de var inte så skönt..
blev en väldigt kort visit... men ett dopp hann jag med iaf :)

Sen blev de hem till Linda... tog en kopp kaffe och bara tjötade lite...
Och sen hem igen och slappa på soffan.....
Och här ligger jag kvar... hur skönt som helst... :D

Hoppas ni har haft en bra torsdag :)
Pussa

Inga kommentarer: