fredag 19 augusti 2011

nygaddad :D

Fan vilken kick de är att få flera tusen nål stick i sig :P
Visst låter de helt sjukt... men de är så...

Fast efter 3 timmar så kände jag att min hud var fan inte rolig...
Det gjorde nästan ont när S bara tittade på mig....
Men då tycker jag själv att jag hade hållt ut länge...
Träsmak i rumpan var nog ändå de värsta :P hahaha


Här har vi den... min älskade oxe....
Mitt stjärntecken och min personlighet...
Envis och har alltid rätt ;)
Passar väl mig rätt bra? :P hehehehe

Vad tycks? :)

2 kommentarer:

sara sa...

fan vad snygg! är också oxe & brukar tycka det är så fula varianter på den men denna var fin! lagomt stor också! =) Kul att du börjat heva upp bilde ; ) SEN MÅSTE DU LÄRA DIG EN SAK! det komme rinte upp när du svarar så du får svara på din blogg eller min fan blir tokig när jag måste leta upp inläggen & gå in för att se om du svarat! :b

Maria sa...

Schnyyyggt på en riktig snygging ;D Har du det bra i Boden? Jag vill också upp till härliga Boden! Hur länge stannar du där? Snart dags för oss att ses igen!! :D PUSSSS / Maria