torsdag 25 augusti 2011

bortskämd som fåå :)

Fyfan vilken bra semester de här har varit...
Bäst hittills får jag nog säga? :)

Igår var jag hos Jessie, och gjorde mina naglar :)


Faktiskt första gången jag lät något Proffs göra min naglar...
De tror jag allt att jag ska börja unna mig lite oftare :)

Visst, jag tar hand om mina naglar i vanligafall... men de är en kul
grejj, och dom ser jävligt fräscha ut när man har varit o gjort dom hos någon annan :)

Idag blir de nog en väldigt lugn dag...
min lilla bäbis tror jag har sträckt sig i bakbenet, så hon är lite ynklig just nu..
Så då får jag väl vara hemma och mysa lite med henne idag..
Får köra lite sjukgymnastik hemma idag...
Det är inte hela världen.. men de är roligare att göra de på gymmet... :P

Ha en fortsatt underbar Torsdag :)

Inga kommentarer: