måndag 15 augusti 2011

Får inte glömma!

Den här semestern lovade jag ju mig själv att jga inte bara skulle
hitta på roliga saker, utan även saker jag Behöver göra...
Som att träna...

Blir ett jävligt tråkigt arbete annars för mig att ta igen nästan 4 veckor
när jag kommer hem till gbg...

Då jag snackade med morsan, för jag vet att hörut har de funnits
Typ bara ett månads kort eller 10 kort typ på Step in..Men hon var inte säker på att de fanns kvar...


Så det blir ett måsta att ta reda på  IDAG!!
måste hur som helst in till stan idag.. så då tar jag de i samma sväng.. :)

Snart väntar Sushi lunch med pappsen...Han är nog mest lycklig att jag är hemma för att
han äntligen har någon att äta Sushi med.. :P hahaha...

Ha en fortsatt trevlig dag :D

2 kommentarer:

sara sa...

jo dom hade en månadspris ska finnas till slutet på agusti ! :D

Unknown sa...

wohooo!!!