måndag 8 augusti 2011

spinning/core...

Vilken förmiddag!
Efter en rätt sömnlös natt, så var de bara
försöka palla sig upp och käka lite frukost och dricka lite kaffe...Och lite till kaffe...

Sen var de bara att palla sig i väg till gymmet..
Och först till ett spinning pass..




Fattar inte riktigt hur man kan självplåga sig själv med just
SPINNING... de är ju bara sååååå jävla tråkigt..
Men jag har hört att detta är bra att göra... hmm :P hahaha.

Sen direkt efter så blev de att gå på Core passet..



fyfan vad jag kommer känna av detta i morgon...
Loooovely :P

bra att man får känna att man lever  ibland :P
Sen direkt efter jag kom hem blev de storstädning..
Så resterande av dagen ska jag BARA ligga i soffan o götta mig framför tv;n..
Och inte göra mer än vad jag måste :P
hahahaha :)

Inga kommentarer: