fredag 5 augusti 2011

hållt igång..

Idag har varit en sån där dag som jag har av någon konstig anledning
haft tid att göra väldigt mycket saker...

Morgonen börjar ju som vanligt...
Ut med lexie en sväng och sätta sig och käka frukost
Och dricka morgonkaffet (Det viktigaste på hela dagen!!)

Sen blev de att jag bara råååååkade beställa lite nya underkläder..kände för de idag :P



Sen blev de en powerwalk på 30 minuter med min 4-benta säl...
Hem o diska bort mitt diskberg :P
Sticka till gymmet och köra sjukgymastik och ben träning.. GÖTT SOM FAN...
Hem igen, vika kläderna som har hunnit torkar...
Bädda rent sängen så jag somnar gött i morgon när jag kommer hem från
jobbet...

Jaa.. och nu ska jag göra mig lite mat...
För i natt väntar jobbet, och ska väl försöka hinna med att ta en powernap också...
Så jag har energi till nattens arbete :)
Och inatt ska ju sälen sova hos Zarah :)
Får vi se hur detta kommer att gå :)

Tjingeling :)

Inga kommentarer: