lördag 30 juli 2011

tacksamt för de jag har kvar i norrland :)

Ibland är ju hela mitt liv lite upp och ner...
Som de flesta har de ibland...

Men jag tycker att de är fruktansvärt jobbigt
När jag inte har koll på saker och ting...
Och inte har svar på mina "egna" frågor...
Annars brukar man ju säga att om man frågar sig själv så
får man dom bästa svaren...



Men så är de inte i mitt fall :)Jag har en röst från norr som svara på min frågor så bra åt mig
istället :)
När vi pratade häromdagen, så var de bara att
börja babbla... det har gått ett tag sen, sen vi snackade sist,
så de har ju hunnit hända litegranna.. :)
Jag berättade allt mellan himmel och jord..
Över både saker som har hänt, och om dessa
funderingar jag har kring saker och ting..
Och hon kommer med så bra saker att säga..
Och saker jag inte har tänkt på, eller saker jag tänkt
på men nog inte velat erkänna för mig själv att de är så :P hahhaa...

Såå de var vääääldigt skönt...

Denna underbara människa vet ju ALLT om mig...
herregud, 11 år har vi hållt i hop...
Är de någon som kan mig utan o innan så är de ju hon... :)
Och att vi fortfarande är vänner är ju nästan ett under efter de ;) hehehe

Och när t.o.m. hon säger saker som "de var längesen du kände så där"
och man själv reagerar med att man kommer på
att jag håller på att bli en mjukis... eller....
En som jag inte känner igen själv... en sån där person som jag absolut
inte skulle vilja ha i mitt egna liv...
jobbbig o tjatig och lite små trög, att
om någon t.ex. inte svara på ett sms...
Varför skulle den svara om jag skickade 5 sms till?
Men jag blev stoppad innan detta hade skett.. :P

Näää.. så nu vände jag på klacken efter de underbara samtalet...
Det kommer bli lite upprensning nu...
Gå tillbaka lite igen, till att ta hand om mig själv fasen..
Den jag har varit i nu i 2 år...
Men den verkar funkar Väldigt bra för just min del :)
För tillfället iaf...
Har rensat mobilen lite, rensat msn lite...
Facebook nästa?
Vi får se....

Inga kommentarer: