söndag 7 augusti 2011

helt död....

Gårdagen/natten, var lite.... jaa.... av varje...
kan man säga så? :P
Det ända som var riktigt riktigt bra igår..
det var min sömn :)
Somnade som en prinsessa efter jobbet...


Men efter de var de bara konstigheter...
Mitt morgonkaffe var äcklig, fick bara i mig en halv kesella,
för att de inte smakade gott....
Maten jag åt innan jobbet smakade ingenting heller...
Vet inte riktigt vad de var för fel på mina smaklökar...


Sen kom jag till jobbet... och trodde att natten skulle bli rätt lugn och
harmonisk med mina små knoddar...

MEN IKKE!!!

och det var inte det värsta med natten...
Knälliga o gråtande barn som skriker hela natten... det är en sak...
Och då är man tacksam för att man har gooa arbetskamrater som kommer med
en hjälpande hand..
Men så har man sånna som INTE lyfter på arslet på 10 timmar..
Och tycker att natten har ju varit sååå lugn och skön,
Och det är det jag blir galen på...

Man får inte vara arbetsskygg när man jobbar där jag jobbar..
Det är de som jag kände höll på att göra mig tokig i natt!

men som sagt... otroligt tacksam för dom som inse att man bara har två armar...

Nu ska jag försöka piggna till igen, så jag kan få gjort någonting av denna dag...
För i natt väntar Inte jobbet...

Tjingeling

Inga kommentarer: