torsdag 25 augusti 2011

ibland är de underbart att få skratta...

Blev väckt i morse... och inte av min mamma som de brukar
vara...
utan av Frida!!
Tror de är 3;e gången EVER, denna människa väcker MIG :P
men hon lyckades i morse...

och de första hon frågar är
" HUR MÅR DU IDAG?!?!"och jag som fortfarande var lite smått nyvaken,
undrade som vad hon menade med de? :P
Men hon undrade om jag mådde skit efter träningen i går...
och de kunde jag ju som inte säga att jag gjorde...
inte alls träningsvärk att klaga över..
Men de hade tydligen min lilla frida!
hon är ju bara den sötaste! :P

Sen ville hon som ingenting mer.. utan bara fråga de :P
dagen började ju bra iaf :P

Sen har den här dagen faktisk bara varit LUUUUUGN...
varit hemma heeela dagen..
ute på prommis med lexie, sjukgymanstik...
jaa... tagit de luugnt,,,

Ska snart ta mig ut till sandra o dricka lite kaffe tror jag..
Så jag får se någon annan än min lilla gris idag :P

Tjingeling :D

Inga kommentarer: