söndag 14 augusti 2011

lugn/stress??

Då har man äntligen anlänt i Boden...
Efter 1 helt år så är jag tillbaka.... solen skiner och har hunnit träffa två av mina vänner iaf...

Idag orkar jag inte mer än så... 20 timmar på tåg.. varav kanske 3-4 timmars dålig sömn i en
sittplats... :P
men jag lever ju... och jag har vecka på mig att bara njuta....
Eller hur är de nu??

Varje gång jag kommer upp så säger jag att jag bara ska njuta av tillvaron..
Inte planera in någonting...
Men hur ofta blir de så?? ALDRIG ;P
Kommer säkert stressa som vanligt igenom dessa veckor....
Men jag ska verkligen göra allt i min makt för att försöka ta de såååå lugnt jag bara kan..
Och ta dagen som den kommer :)

Idag blir de pizza med morsan o farsan iaf... och en tidig kväll... känner redan nu att jag skulle
kunna gå å lägga mig för natten... men men...

Jag tycker just nu iaf att de är helt underbart att vara tillbaka.... vi får väl se nästa vecka vad jag tycker ;) hehehe..

Inga kommentarer: