onsdag 3 augusti 2011

Nattens bravader...

Guu vilken trevlig ledighet jag har haft än så länge..
Solen har stålat, och jag har bara gottat mig :D

Min planterade mynta bara växer och frodas... hur bra som helst :)

 Sola är sköööööönt :D


Frugan var ju med i natt :)


Lager och nattis hade de mysigt också :)

Och Lennie kom ner från Kiruna och hälsa på också :)

 Detta blev kent så glad över så han satte igång grillen mitt i natten... som vanligt :P

 Och eftersom myntan växer så himla bra så blev de att blanda Mojito... I Bål skålen ;)

Sen när vi väl skulle gå hem, jag o soffiproppen, så tyckte
jag att de var en KANON idé att hoppa i sjön också...
Och de gjorde jag...
Så här är blötdjuret på väg hem till min älskade säng...
Kl är vid 05.30 tiden nu :P hahahaha

Var en fantastiskt mysig kväll med folket man gillar :)
Linda fastnar ju inte på kort så ofta, Men hon var också där...
Fast de inte finns bildbevis på de :P ;)

Pussa

Inga kommentarer: