torsdag 1 september 2011

kändes som en har vaknat upp från de döda..

Min älskade vän...


I månader har jag tänkt på dig...
 hur du har de...
Om allt är bra med dig..
Sen togs den lilla infon om dig helt plötsligt bort..
Och det blev ett STORT oros moment för mig..
Men fick veta att de inte var du som tog bort de..
utan en annan...
Men att de bara var infon som försvann.. inte du...
Det viktigaste!

Och igår var du helt plötsligt tillbaka!
Vet fortfarande att det inte är du som styr detta..
men att bara få se dig... var helt underbart..
Men jobbigt..
Det var som att du bara återuppstod...
På något konstigt sätt...


Jag är fortfarande helt överlycklig att jag hann träffa dig en sista gång
innan allt de här helvetet hände dig..
Du är en sååån underbar kille
Och du förtjänade absolut inte att hamna där du hamnade..



...Tänker på dig jämnt o ständigt vännen...


1 kommentar:

Anonym sa...

"kramar om"/ annette