söndag 4 oktober 2009

vart lite sent / GRATTIS

Måste börja med att gratta min underbaraste vän Frida och hennes sambo Pelle till en välskapt lite flicka som
kom till våran värld igår :)
annars.. blev lite mer party än vad jag faktiskt
trodde att de skulle bli....
vid 19 tiden kom annelie o hennes son o plockade upp mig här hemma..
sen stack vi hem till A, och satte igång att dricka...
Kvällens outfit

Efter vi hade suttit där ett tag så hade mary fixat oss skjuss ner
till härryda :)
trevligt treligt :)
Så skjussen kom och droppade av oss hos M, där vi satt ett tag till och
bara surrade och drack lite till :P

sen var de ju bara Gå avstånd till dit vi skulle, så vid 00 tiden började vi prommenixa
över vägen :P
när vi kom dit så var de folk lite överallt, och folk började
bugga... det var väldigt trevligt faktiskt...
fast man själv dansar bugg som att man har 2 höger fötter :P
Men de var kul ändå... om inte annat, fick de som tittade på sig ett RIKTIGT gott
Skratt :P men de bjuder jag på :D
Sen lurade C med sig anna så de båda två kom.. mycket trevligt att anna hade på sig kläder :P hehe

Sen där vid 03.45 tyckte vi att de började bli väldigt
många gäspar på rad, så då var de bara att krama
lite på tommy så han visste att man ville komma hem...
tror inte de finns någon snällare man i HELA VÄRLDEN!!
han är som en stor nalle björn som alla tycker om!
finns inte mycke ont i den karl... :)
jaja.. men vid 04.15 kom jag hem innanför dörren.. :)
Och 04.20 däckade ja som en klubbad säl i sängen...

SKÖÖÖÖÖNT :)


Nää... nu ska jag börja göra mig i ordning för att ta mig ut på en prommis...

HUR FAN SKA JAG ORKA DE?! :P

Inga kommentarer: