onsdag 7 oktober 2009

hmmmm

hej alla glada....

ligger hemma i soffan nu och bara tar de lugnt efter en rätt aktiv dag...
först ut med vovvarna, sen stack jag iväg till jobbet och hämtade ut mitt
nya tjänstekort.. sen blev de att sticka till annelies balkong :P hehe....
nä men hon kommer nu vara borta hur länge som helst så jag kände
att jag var tvungen att sticka dit och säga hej.....

Sen blev de att göra några till saker :P
Innan jag stack iväg till Kärra, och tittade på lite handboll....
Kärra - sävehof damerna....

synd att det inte var en sån rolig match.. :/
Sävehof tog övertaget direkt i matchen... och kärra stod där som
stela pinnar och förstod inte riktigt vad som hände... sen tycker jag att
är man upp i denna klass så ska ett pass kunna sitta....
eller visst... ett eller två pass brukar gå åt helvete...
men INTE 7-8 pass PÅ RAD!!!!

det är inte helt okej tycker jag... verkar inte bättre än att de var skit jävla rädda
för partille borna.... ILLA!!

försvaret var inte heller någonting att hurra för, tyvärr.....
Inte tillbaka springet heller... Eller... jessie sprang uta HELVETE... men de
gjorde ju inte så mkt när ingen annan hjälpte henne och 3-4 sävehofare kommer kutande mot henne...
Förstår besvikelsen efter matchen.. eller jag hade varit besviken iaf...

Det ända roligt var att Annica spelade rätt mkt i anfall.. och gjorde mål... WOHOO! :)
småflickorna glodde rätt reläljt på mig när jag Glapade och hejjade! :)
*jag är en rätt bra cheer-leader* :P Jag hörs iaf!! :)

jaja.. nu ska jag fortsätta titta på Grey´s anatomy!!

HEJSVEJS !!

Inga kommentarer: