måndag 19 oktober 2009

vart inte så busigt som jag ville....

Måndagen vart inte alls som jag planerade! jag ville ha en busig och rolig måndag....
Men så blev det inte... inte på långa vägar......

började inte så bra, ska inte gå in på detaljer... men man gör inte illa folk i min närhet....
så är de bara... då blir jag inte så jätte lycklig.... och jag är ju rätt långsynt ibland....
och förr eller senare, så slår de tillbaka.... när de minst anar det.............
Känner iaf att jag kunde hjälpa så mkt jag bara kunde....
Du vet att jag Älskar dig vännen...!!

Vidare...

sen blev de ju att sticka iväg mot Lerum... kände mig inte på sånt jätte tipptopp humör...
men iväg jag for, och först köpte jag mig ett par nya Foppa toffler....
Ja, jag shoppar när jag är på dåligt humör!
inte alltid... ibland behöver jag faktiskt bara nya saker :P

men sen blev de att fara mot brukshundsklubben... och träna mina väldigt duktiga
deltagare... :D idag blev de faktiskt en Kanon träning... väldigt mkt koppel träning...
och redan vid 20 tiden var ALLA hundar helt döda.... och då skulle vi träna 1 timme till...
Så då blev de lite små saker o träna på så de inte blev allt för mkt för dessa små vovvar :)
Men de är otroligt duktiga.. och de är otroligt roligt att träna med dem..... :D
Så till en början kändes allt väldigt jobbigt.....
men när jag for därifrån hade jag nästan ett litet leende på läpparna... så tack för de :)

jaja.. snart är de dax för sängen... är sååååå trött... känner att denna
måndag har tagit kål på mig.....

Såå... sov gott! :)

Inga kommentarer: