tisdag 6 oktober 2009

tröttt...

så nu har jag gjort min enkel måndag... tycker Inte om enkelnätter....
jag bli såååå jävla trött efter att bara ha jobbat en natt....
För man förbereder sig inte under dagen för att jobba.... man lägger sig inte ner och vilar
för att orkar, utan man gå på den energin man har... + att man inte sover så länge dagen efter..
så jag tycker Inte om enkelnätter....

men + att den här natten var de rätt mkt att göra för min del...
När jag kom på kvällen verkade allt Jätte lugnt.. men då vart de inte...
Det var inte så att jag stressade hela natten, men jag hade saker att göra
i stort sätt hela natten... och de kändes av på morgonen att man nästan har stått upp
i 10 timmar.. kändes både i knät och min cp fot :P
men men... hoppas de blir lite mindre att göra till helgen.. för 4 nätter av mest stående
känns inte så roligt att se fram emot.. fast... iof, tiden går ju jäkligt fort när man har saker att göra :)

nää nu blir de kaffe och sen har jag lite små ärenden jag måste ta hand om :)

ha en trevlig tisdag :)

Inga kommentarer: