söndag 18 oktober 2009

helgen..

Detta har mina helg bestått av....

Gå ut med lexie...
vara på barnkalas...

Äta spiderman tårta :P
Och äta sushi...

Jaa just de.. jag har jobbat också :P
inte så jääätte roligt...

Men just i helgen har de varit rätt lätt förtjänta pengar måste jag säga...
Natten nu mellan lör-söndag, så jobbade jag på 100%...
Känns ju inte helt fel att få dubbel lön på en natt :P hehehe...

Men men... Nästa helg blir jag ledig... och då SKA jag vara ledig!
för då går vi ju över till Vintertid.. och då blir
det att jobba 11 timmar istället för 10....
och den där extra timmen är Fruktansvärd!!!
så nästa helg spelar de ingenroll om jag får 100%, jag kommer nog
ändå inte jobba :P
Men men... nu ska försöka ta o göra någonting roligt, innan
helgen helt och hållet är slut...
Puss o hej :)

Inga kommentarer: