torsdag 15 oktober 2009

ännu en trevlig dag...

Vädret håller fortfarande i sig... solen har strålat idag också :)
Så en lång promenad blev de idag också.... Skööööönt.....

Efter de blev jag insperarad av min underbara lindis att fara till Allum...
hon ville ha med mig dit tidigare under dagen, men då låg jag fortfarande i soffan
och drack mitt kaffe :P och jag hade inte varit ute med vovvarna... så just då passade de inte
så himla bra...
men efter allt som skulle vara gjort Var gjort stack jag iväg.....
jag behövde faktiskt nya fingervantar.... det börjar bli liiiite kallt nu på kvällarna....
så de fixade jag mig, sen blev de 2 mössor och en kortjacka också :) tihii....

Oktober har varit en riktig shopping månad för min del än så länge... inge bra :P
Jag får skylla på att de börjar bli höst, och att jag blir deppig då?? :P hehehe

Efter de såg jag på min bebis och började lite smått märka på henne att hon såg lite
understimmulerad ut.... ooops..... så iväg mot brukhundsklubben blev de....
Har ju inte varit o tränat med henne på 1 vecka... stackars bebisen...
Men träningen gick sååååååå otroligt bra idag... hon gick Klockrent med blicken på mig
varenda steg! tog hindret o apportbocken utan problem....stående o läggande under gång satt också!! fan att de inte var tävling idag!!!! vi hade vunnit.... LÄTT!!! :)

jaja... nu ska jag försöka ladda för att bli trött... hur nu än de går ihop...
Ska upp tidigt i morgon.... Dagen jag har väntat på sååååå länge är snart här!!
Uppdaterar imorgon om hur allt har gått! :)

Inga kommentarer: