måndag 12 oktober 2009

jobbet...

så tredje natten är över och jag är oförskämt pigg för att snart ska gå på min fjärde natt :)
Men jag har lite saker på jobbet som underlättar att hålla sig vaken......


Här har vi den underbara kaffe apparaten... vad skulle jag göra utan den?! :)

och ofta finns de ju nått smått o gott också....
Ihelgen fanns de björnbärs pepparkakor :)


Men hela helgen har varit jätte lugn och behaglig.... jag får se hur de blir inatt...
vet inte om de var nå barn som skulle hem och nå nya som skulle komma in..
men men.... de kan gärna vara liiite mer att göra...
Sen är jag iaf ledig till fredag... skulle egentligen jobba torsdag också.. men den bytta jag bort...


För på fredag morgon ska jag Äntligen fara o röntga mitt knä!! :)
Det tog bara typ 7 år innan jag fick den tiden :P bra jobbat eller hur?

jaja... nu ska jag gå och käka lite mat och dricka lite kaffe :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du, den där appiraten vill jag ha HEMMA!! Jag skulle gifta mig med den ( om inte Tomas hinner före hehehehe)