tisdag 13 oktober 2009

känner mig en en mormor / Terapi på hög nivå..

Måste börja med en liten uppdatering om min lilla fot...
Svullnaden har nästan helt gått ner
men jag är fortfarande liiiiite blå som ni kan se..
Men det har blivit mkt bättre... bara för nån dag sen var halva foten blå :P


Sista natten är nu gjord...
Och den var en rätt lugn natt.....
på kvällen när vi kom var de lite att göra,
vi fick in ett nytt barn och kvällspers hade inte
dragit in nå sängar eller tagit fram nå föräldra sängar......
Så de fick ju vi sätta igång att göra direkt när vi kom istortsätt.....
hmmmm.... men men, de gick bra...
När de lugnade ner sig började jag med lite
Terapi arbete... Nämligen att rulla ihop en massa
garn så att de blir till små garnbollar...
och så här blev resultatet :P
Men sen när jag hade fått några garn att se ut som små bollar
så började jag känna mig lite som en mormor...
men ojj så behövligt de var....
Kan vara bra för mig att ha någonting att göra på jobbet
NÄR DE ÄR LUGNT d.v.s...

Förra året gjorde jag ju faktiskt en halsduk till mig själv som
jag Älskar!! så de kanske blir en till till den här vintern? :P hehe
jaja nu ska jag dricka mitt kaffe, och sen prommis med vovvarna :)








Inga kommentarer: